FAQ

Hieronder kan je de meeste gestelde vragen terug vinden, samen met de antwoorden er op.

Staat jouw vraag er niets tussen? Dan kan je ze eenvoudig stellen via het onderstaande formulier. We proberen steeds te antwoorden binnen de 4 tot 8u.

    VRAGEN EN ANTWOORDEN

    Alle bonnen blijven 5 jaar geldig na verkoopsdatum.

    Stap 1: Bon activieren. Klik hier om je bon te activeren.
    Na de activatie ontvang je een kortingscode/voucher via e-mail. 
    Bewaar deze goed!

    Stap 2: Bestelling toevoegen aan het winkelmandje
    Kies tussen de verschillende producten op onze webshop. Dit aanbod zal de komende tijd ook nog uitgebreid worden!

    Stap 3: De bon gebruiken bij het afrekenen
    Klik nu rechts bovenaan op het winkelwagentje om het detail te zien en af te rekenen.

    Rechts onderaan kan je nu jouw kortingscode/voucher toevoegen.
    Vul hier de code in die je van ons via een e-mail hebt ontvangen en klik op “Coupon toepassen”

    Zoals je zal zien wordt het totaal nu opnieuw berekend, rekening houdende met het bedrag van de cadeaubon.

    Stap 4: Bestelling afronden

    Klik nu op “Verder naar afrekenen” en vul je contactgegevens in.
    Kies eventueel de gewenste betaalmethode indien je bestelbedrag hoger was dan de waarde van de cadeaubon.

    Klik op “Bestelling plaatsen” om de bestelling af te ronden.

    Lukt het niet?

    Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via info@ohprint.be. We helpen je graag persoonlijk verder.

    Geen nood! 

    Je kan ook een bestelling plaatsen zonder de foto(‘s) toe te voegen!

    Bij het ontvangen van een bestelling zonder foto(‘s) gaan we je automatisch contacteren om deze via mail, chat, … aan ons te bezorgen. We kunnen je hier ook telefonisch bij ondersteunen.

    Na ontvangen van je bestanden bezorgen we je nog een digitale proefdruk ter goedkeuring voor productie.